Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik snap er niks meer van. ik heb een pioneer (vrij recentelijk) de laatste 3 maanden heeft alles het gedaan, maar nu heb ik nog alleen de FTA kanalen. Ik gebruik een goldcard met piccard 2.1 de autoupdate schrijven van Yoakam doet alleen de eprom writer het, maar de hex files programeren is alleen maar error<BR>Wie kan mij helpen <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

thanks <P>maar wat voor een hex bestand moet ik hiervoor gebruiken af en toe lijkt het net alsof ik geen hex er op kan zetten hij geeft aan dat er harware problemen zijn, terwijl de eprom schrijven altijd goed lukt<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dank je wel mercuri ze werken uitstekend. ik heb alles weer te pakken. ik heb het net gecheckt. ik snap alleen niet waarom yoakam niks meer deed (FTA wel)<P>ik heb geen enkele HEX geladen . Is dat op niet nodig of zo?<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Beste hobby vakgenoten ook ik heb het probleem met pioneer DBR 200nl als Drumcode ook ik krijg de hex niet in de 16f84 maar wel de bin in de eprom. Wat moet ik doen leer het me.Ik werk met programmer v1.0 en kaart piccard v1.1 Ik heb alle hex en bin files al geprobeerd groetjes Smak<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hallo eigenlijk zou je wel de hex files moeten laden maar misschien dat er die bij jou nog in zaten.<BR>smaksmak je hebt mail<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoef je hex files er maar een keer op te zetten. Toen ik voor de eerste keer op een lege kaart de hex erop wou zetten leek het net alsof hij niks pakte, hetgroene lampje ging heel even aan, maar volgens piccard 2.1 gaf hij niks aan.<P>Smak ik zie dat je al mail gehad hebt van mercuri, ze moeten bij jou ook werken<P>Wat is dat eigenlijk (MR ZAP) is dat ook op schotel te ontvangen <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

CODERED<P>Beste mercuri nog bedankt voor de bin, maar de kanalen van de HOTBIRD geven niks door.<P>Ik had dit eigenlijk eerder moeten zeggen, maar ik ben er pas net achter gekomen.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

drumcode datheb ik nietgeprobeerd maar met ander files die ik in mijn 9800 heb zitten werken prima op de pionier die zal ik even stuuren wan ik heb gemerkt dat pionier allshet zelvde pakt als cd nokia.het zijn ook opdate files.<BR>groeten mercuri<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt voor je hulp Mercuri helpt dit progamma ook op een piccard kaart v1.1 ik ga het proberen. groetjes Smak <P>------------------<BR>

Geplaatst:

MR zap is het speeltje van upc drumcode <BR>kun je lekker naar fashion tv kijken en naar big b op 4 kanalen verder weinig leuks voor een hoop geld ja je krijgt een geile afstands bediening die ze stick noemen<BR>verder laten voor wat het is en nee ze zitten alleen op de kabel ...<BR>rgds manta 01<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen hoe ik een werkende Gold of smd kaart kan maken voor de Pioneer.<P>Ik heb een Goldprogrammer met Gold140 en de Pioneer-ok file geprobeerd maar dit wil niet werken. De pioneer accepteerd de kaart wel maar alleen de FTA's zijn te ontvangen. Andere merken lukt me overigens wel dus waarschijnlijk ligt het niet aan de programmer en/of kaart. Ook heb ik in dit forum gelezen dat je contacten af moet plakken maar dit hielp bij mij ook niet?????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Laat UPC alstjeblieft naar de K**te lopen met zijn kabels. Ik moest zelfs afsluitkosten betalen, terwijl ik nog nooit iets aangesloten heb (was al) <P>Mercuri ik heb alles geprobeerd, maar ik blijf alleen astra goed houden en nog steeds geen hotbird. maar ik zal eens wat anders gaan proberen Yoakam en alle dingen. <P>Heb nog steeds problemen met Hex schrijven.<BR>Als ik de programmer uitzet alles in orde.<BR>Toch staat er een hex op mijn kaart die ik nooi goed geladen heb.<P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.