Gast Geplaatst: 9 juli 2006 Geplaatst: 9 juli 2006 Hoi Allen, Ik heb een probleem met een pioneer 1530, ik heb de FW 5.3c erin gezet met de kanalenlijst van schimpie, maar wat ik ook probeer ik krijg de seca kanalen niet meer open, in het plus menu staat wel de PR:006A en key nr.: 0D, ook krijg in de info banner wat er bezig is maar geen beeld en geluid. Kan iemand mij vertellen wat hiervan de oorzaak is?? PS: ik heb ook een 1430 met dezelfde FW en die werkt perfect, als ik de orginele kaart eruit haal, krijg hetzelfde als bij de 1530, dus ik dacht kaartreader defect, andere ieringezt van een werkende 1530 maar helaas bvd Roadrunner35
GAZ Geplaatst: 11 juli 2006 Geplaatst: 11 juli 2006 Hai, Je probleem komt me bekend voor. Ik heb momenteel niets aangesloten staan maar voorzover ik me herinner was het: + toets, menu, 5=opties, en dan 0=AutoPID op uit. Dan kan het even duren maar bij mij kwam er weer beeld op de nederlandse settop kanalen. Succes, DM500, Rebox9000
Gast Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 GAZ, Bedankt zech, dat was dus het probleem, heb zelf een 1430 en die stond ook op ja, en daar heb ik geen problemen mee Grt, Roadrunner
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen