barchetta Geplaatst: 9 juli 2006 Geplaatst: 9 juli 2006 Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen Digitenne At Home en Digitenne Outdoor TV? Voor het eerste heb ik nodig: decoder, antenne, smartcard, abo van € 8,95 Voor het tweede heb ik nodig: decoder, antenne, smartcard, abo van € 49,- Waarom zou ik niet zo'n At Home decoder en antenne mee de caravan mee in nemen? Overigens mag je 'Geniet [...] op vakantie' met een korrel zout nemen: je vakantieadres moet dan wel in de Randstad liggen... maar dat wisten we al. Marc Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve) DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven) Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch
wammeswaggel Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Outdoor is een abonnement van 3 maanden zonder aansluitkosten. At Home is een jaarabo. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen