Gast Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Sinds kort schakeld mijn mvsion fcis7000e niet meer van Asta 1 naar Hotbird De ontvanger blijft op Astra staan. Wanneer ik een hotbird zender kies geeft hij geen signaal aan. Ik heb de switch bij de schotel al vervangen door een nieuw exemplaar zonder resultaat. Wanneer ik de 2 lnb's ( maximum 0,3 db) verwissel in de schotel wordt telkens alleen het signaal van de astra doorgegeven. Zodra ik de kabel van de lnb die op de astra staat gericht losmaak schakeld hij om naar Hotbird. Kan het zijn dat mijn ontvanger stuk is ?
Bigfoot Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Je zou het idd eens met een andere ontvanger moeten proberen dan weet je het snel.
Gast Geplaatst: 19 juli 2006 Geplaatst: 19 juli 2006 Ben er uiteindelijk uitgekomen. Een geleende maxplus receiver schakelde zichzelf uit naar +\- 10 seconde. Het moest dus een kortsluiting zijn. Een defecte LNB was de oorzaak. De LNB maakte intern kortsluiting na 7-12 seconden. Hierdoor werd de switch geblokkeert en raakte beschadigd. Na vervanging van de LNB + switch weer beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen