polle58 Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 Heb nog maar pas een schotel, best tevreden, dat ding valt blijkbaar ook op, want kreeg gebuur over de vloer die ook geintersseerd was, maar hij had wel een specifieke vraag: Hij wil tvv vlaanderen ontvangen, maar hij zou ook graag tegelijkertijd met één smartcard op twee tv's naar 2 verschillende programmas wilen kijken (bv meneer kijkt naar voetbal op vtm en mevrouw kijkt naar een programma op laten we zeggen 5tv) Dat kan volgens mij prima via cardsharing met dreambox maar de brave man heeft totaal geen internet, router of iets dergelijks en al zeker geen algemene pc kennis. Nu heb ik hier wat rondgezocht en volgens mij moet deze ontvanger:Pace Puma TDS-450 dat wel voor elkaar krijgen, klopt dit? en hoe gaat dat juist in zijn werk? Alvast bedankt.
Triax-88 Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 Gewoon 2 Dreamboxen met een netwerkkabel ertussen of een cardsplitter. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
polle58 Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Geplaatst: 12 juli 2006 Zelf vind ik de dreambox een fantastisch toestel, maar voor de leek? En de prijs van 2 dreambox 500s ofwel die pace puma zal ook niet veel uitmaken volgens mij en de config een stuk makkelijker zo op eerste zicht
likus Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 Of hij koopt gewoon een cardsplitter. Het kan ook een goedkope, "ouderwetse" bedrade splitty zijn, kost een 40 euro schat ik. Daarop kun je eigenlijk vrijwel elke ontvanger aansluiten. Likus DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
aquasat Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 2 Maxplus 2100S en een smartwi. Werkt perfect en kost samen minder dan 2 dreamboxen en is stukken éénvoudiger.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen