klajo Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 hallo ik heb geen beeld op eurosport hotbird ik heb wel geluid ik heb al wel de andere freq ingevoerd 11240 is de freq maar de humax springt steeds op 11242 en dan zegt ie dat er al een andere zender op die freq zit ik heb nu wel geluid maar ik zou ook graag beeld willen hebben wat moet ik doen om het werkend te krijgen vr.gr. klajo
harry Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 Heb het even gecheckt, humax 5400 met de orginele ToH3.4_HoT7.5. Menu > Installation > Service searching > Advanced Search. Freq: 11240 - Polarisation: Vertical - SR: 27500 - Fec: 3/4, de rest op: auto. > OK....zoekt en vindt alle eurosport kanalen en worden aan het eind van je kanaallijst opgeslagen. Op dit moment FTA (free to air).
klajo Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Geplaatst: 13 juli 2006 Bedankt harry het werkt weer zoals het hoort heb even de hummy laten zoeken en heeft alles weer gevonden
Gast Geplaatst: 28 juli 2006 Geplaatst: 28 juli 2006 Want ik heb vooralsnog alleen de engelse eurosport, op eurosport nl wel geluid maar geen beeld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen