hanb Geplaatst: 13 juli 2006 Geplaatst: 13 juli 2006 Ik heb nu een dsr211 gekocht voor de camping, nog niet gebruikt, maar probeerde het thuis even uit. geen beeld omdat ik mijn schotel met een monoblock heb en dus de A en B omgedraaid heb in de software. Ik kan zeker niets doen met de 2211 en moet dus van het monoblock af? Of helpt het als ik de schotel instellingen omdraai, schotel 1 hotbird en schotel 2 Astra? Iemand al eens gedaan? Beter 1 schotels aan de muur dan 10 in de lucht, Heb twee maal M7 en Dreambox800, schotel met quad duoblok
Gast Geplaatst: 15 juli 2006 Geplaatst: 15 juli 2006 Ik heb zelf geen DSR2211, maar neem de tip van mij eens in overweging. Sluit de DSR2211 aan op de monoblock LNB en laat de ontvanger opnieuw naar zenders zoeken. Ik neem aan dat je op de camping met een single LNB naar de satelliet kijkt, daar heeft de diseqc instelling (A- geen invloed op je kijk plezier. voordeel is, dat je de DSR2211 ook thuis kan gebruiken en de e.v.t firmware update's binnen kan halen. groeten, marcel4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen