Gast Geplaatst: 13 juli 2006 Geplaatst: 13 juli 2006 Hallo, ik heb een strong 8000 met 999 kanalen en wil meer kanalen op hebben, hoe doe ik dat? Ben nog een leek op dat gebied. Maar met een goede uitleg kom ik er wel. Denk ik. m.vr.gr. Vicodi vicodi@wanadoom.nl
chevrolet Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 Beste Vicodi, Ik wil je adviseren eerst wat info door te nemen waarna e.e.a. waarschijnlijk veel duidelijker zal zijn. Dit en hier en deze veel lees en studieplezier. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Con Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 Zet de sattracker 2.x erop en je hebt meer dan 4000 kanalen tot je beschikking. Hoe dat moet, kun je in de handleiding lezen van Vreeswijk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen