John77 Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 http://home.versatel.nl/h.vanderploeg/foto/hoogersmilde_1.html
testscooter Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik had een vraag over de mast in Hoogersmilde. Wij wonen in Appelscha, dus onder de rook van Hoogersmilde. Kunnen wij in Appelscha (het is toch Friesland) ook Omroep Friesland ontvangen, want ik weet niet of de mast bij Leeuwarden strek genoeg is om het signaal van Omroep Friesland te ontvangen is in Appelscha. Momenteel met de analoge uitzendingen hebben wij nagenoeg geen ontvangst. Of weet iemadn of dit beter wordt zodra het digitaal is? Gr. testscooter
rai Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Als het goed is zouden de regionalen toch landelijk beschikbaar komen? Of is dat alleen op de kabel?
Gast Geplaatst: 25 augustus 2006 Geplaatst: 25 augustus 2006 dat de foto's nu niet meer zo vaak worden bijgewerkt ligt dat aan de werkzaamheden of aan tijdgebrek van de webmaster ?. Ik vind het zeer interressant om de ombouw te volgen en kijk regelmatig even voor nieuwe foto's..... Is smilde ook een tijdelijke ombouw voor dvb-t ....??
Gast Geplaatst: 1 oktober 2006 Geplaatst: 1 oktober 2006 heel mooie reportage ! Dat ondanks de getoonde werkzaamheden toch de analoge uitzendingen op uhf kanaal 25 , 44 en 47 nog normaal zonder hapering doorgang vinden is ook tof.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen