Gast Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 Wie weet er welke DVB-T geschikt is voor een 1000Mhz laptop? Ik zoek dus een DVB-T die ook loopt op een langzamere laptop.
W3ird_N3rd Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 Met 1000Mhz zal je wel geen USB 2.0 hebben, dan is een USB ontvanger af te raden. Je kan wel via een PCMCIA-USB2.0 kaart kloten maar dan heb je problemen met power leveren en zo'n kaart kost alleen maar meer geld. Ik zou er 2 aanraden: voor Windows de Avermedia DVB-T of Avermedia Hybrid, allebei zo rond de 55-60 euro verkrijgbaar. Als je ook onder Linux de kaart wil gebruiken, of de meegeleverde antenne (Kathrein!) handig zou vinden zou ik de Satelco Easywatch PCMCIA aanraden. Kost zo'n 100 euro bij een bekende Duitse winkel die bekend is als een van de weinige leveranciers van Technotrend kaarten. Uiteraard mag ik de naam van de winkel niet noemen, maar ik zal je een PM sturen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Geplaatst: 15 juli 2006 Geplaatst: 15 juli 2006 Dat is het, hij moet goed werken op USB 1.1 Ik heb nu een PCMCIA die hapert ook met het beeld omdat hij het niet kan trekken.
W3ird_N3rd Geplaatst: 15 juli 2006 Geplaatst: 15 juli 2006 Dat ligt dan aan iets anders want PCMCIA heeft voldoende bandbreedte. USB is werkelijk alleen maar zwaarder, gebruikt meer CPU power en heeft minder beschikbare bandbreedte. Als je hulp wil zal je meer informatie moeten geven (laptop - ontvanger - antenne info - software in gebruik, locatie), want zo zou ik het ook niet weten. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen