Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Omdat ik wou bepalen welke satellieten ik met een draaibaar systeem kan ontvangen. Heb ik Gorbtrack gedownload. Helaas bij het draaien van het programma krijg ik het fameuse blauwe scherm en reboot mijn PC. Dit is de eerste maal dat ik dit meemaak met Xp Pro. Is Gorbtrack niet compatibel met Xp? Zijn er alternatieven?

bedankt,

WJ

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Geplaatst:

Heb je toevallig nog geen printer geinstalleerd? Zie hier mijn probleem destijds.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

Nee dat kan het probleem niet zijn, er staan maar liefst 3 printers geînstalleerd,...

WJ

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Geplaatst:

Heb je al eens geprobeerd om even met de rechter muisknop op het icoon (kan ook in het startmenu) te klikken en dan onder properties het tabblad compatibility te openen en dat op windows 98 / ME te zetten. Dit werkt bij perfect en ook met andere windows progs die niet onder windows xp willen werken.

Geplaatst:

Ik heb hem hier draaien op win xp pro service pack 2

en op de zaak heb ik hem ook draaien op 2 werkstations ook met xp pro 2.

Heb je Service pack 2? anders even een update doen.

Mischien is een geheugen module stuk probeer eens een anderen.

Kan zijn dat dit programma een adres aanspreek dat in je geheugen defect is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen