pierre.27 Geplaatst: 15 juli 2006 Geplaatst: 15 juli 2006 Goedemiddag, ik bezit sedert een paar jaar een Philips DSX-6073, ik ben er nu pas achtergekomen, dat zodra ik de Canal+ kaart verwijder, ik geen enkel kanaal meer ontvang, ook de FTA's niet meer. Plaats ik de kaart weer, dan krijg ik alles weer. Mijn vraag is: ik moet toch altijd de FTA's ontvangen, of er nu een kaart inzit of niet?? Of moet ik de instellinegen veranderen??? ......en zo ja,.........WELKE/HOE?? mvg Pierre
Gast Geplaatst: 15 juli 2006 Geplaatst: 15 juli 2006 Volgens mij zou met een alternatieve software de kaart overbodig zijn. Gr Ronald
Pionewbie Geplaatst: 15 juli 2006 Geplaatst: 15 juli 2006 Citaat: Goedemiddag, ik bezit sedert een paar jaar een Philips DSX-6073, ik ben er nu pas achtergekomen, dat zodra ik de Canal+ kaart verwijder, ik geen enkel kanaal meer ontvang, ook de FTA's niet meer. Plaats ik de kaart weer, dan krijg ik alles weer. Mijn vraag is: ik moet toch altijd de FTA's ontvangen, of er nu een kaart inzit of niet?? Of moet ik de instellinegen veranderen??? ......en zo ja,.........WELKE/HOE?? mvg Pierre Er staat niets verkeerd. Dit is een van die vervelende eigenschappen van een Canal Digitaal goedgekeurde ontvanger. Deze kunnen alleen zenders ontvangen, ook de FTA, als er een kaartje inzit.
Alventali Geplaatst: 15 juli 2006 Geplaatst: 15 juli 2006 Of zoals ronald al zei andere firmware erin. Dan heb je dat probleem niet. Wat ook kan is een oud goldkaartje met een werkend seca filtje ( het gaat immers niet om de keys die er op staan) Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
mr1200s Geplaatst: 19 juli 2006 Geplaatst: 19 juli 2006 Een oude seca 1 kaart kan ook. Die is vast wel ergens beschikbaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen