Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een soort rood sleuteltjes linksboven aan in beeld. Heeft iemand een idee wat het kan zijn. Geen kinderslot gebruikt en geen bericht gehad.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

• 2 weken later...

Geplaatst:

is het niet zo dat de HD te warm is? Ik heb de laaste weken constant van die meldingen dat de HD te warm is en dat de ruimte rondom de ontvanger moet worden gekoeld. Het is de laatste weken ook wel errug warm binnen (30 plus). Vind de melding wel een beetje irritant worden, want zodra ik bij de melding "ok" geef, gaat de fan van de HD draaien...Ik hoef niet steeds te worden gewaarschuwd wanneer dat ding gaat draaien. Daar is ie slim genoeg voor.

Kan volgens mij geen instelling vinden, waarbij ik die melding uit kan zetten. Er is zelfs nog een "ergere" melding na de eerste: "de hd is te warm, alle opnames worden direct gestopt".

Beetje overbeveiligd mijn idee.

Marijn

• Moderator
Geplaatst:

Enige wat ik ooit links bovenin heb gezien is het symbool wat aangeeft dat de tijd niet ingesteld is.

Check je tijd eens?

groet,

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk inderdaad dat het met de temperatuur te maken had. Het gebeurde iedere keer 's nachts als ik een programma wilde archiveren. Waarschijnlijk doet dan de koeler het niet goed. Ik heb sowieso nooit begrepen wat het nut van archiveren is. Dus doe ik dat maar niet meer. Ik dacht dat het iets te maken had met decoderen bij versies < 1.3. Maar dat had er niks mee te maken. Het is volgens mij alleen maar bedoeld om een opname te maken met een ander apparaat zoals een DVD-recorder.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen