Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met een van deze machines? Ben bezig met zoeken naar een all in one en kom uit op deze 2. Is Brother een betrouwbaar merk? Ik heb alleen ervaring met HP printers dat die goed zijn maar verder niet.

Ik ben er nog niet helemaal uit. Prijsverschil is er niet.

Alvast bedankt voor tips!!!

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

Dan zou ik het lekker op HP houden. Werkt altijd en ook ik vind ze betrouwbaar.

Brother heb ik geen ervaringen mee, alleen met de oude matrixprinters van Brother die ik gebruik voor de videotheek (bonnen).

Geplaatst:

ik heb hier een brother 3240c en deze bevalt me prima simpel te installeren simpele werking en perfect resultaat kosten losse cartidge 4,75 22 ml zwart en 14 ml

met een hp krijg je altijd een hoop software mee met de installatie en meestal zijn dat dingen waar je niet op zit te wachten,ook vaak residente die lekker irritant in je taakbalk staan te klieren.

de hoeveelheid inkt in een hp cartridge is maar 5 ml dus je word weer professioneel opgelicht bij hp.

Geplaatst:
Citaat:
kosten losse cartidge 4,75 22 ml zwart en 14 ml
de hoeveelheid inkt in een hp cartridge is maar 5 ml dus je word weer professioneel opgelicht bij hp.

Dat is wel ideaal van Brother. Denk dat die het word... Zou je me kunnen pm en waar je die koopt? Scheelt nogal wat geld.

Bedankt voor de antwoorden tot nu toe. Andere tips zijn natuurlijk ook nog welkom!

Groeten Thomas

Geplaatst:

Het is de Brother geworden. Geweldige machine!!! 149 eurie met gratis bbq en onderwater camera!

Raptor, bedankt voor de link! is idd goedkoop! xyxthumbs.gif

Groeten Thomas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen