bromtol Geplaatst: 17 juli 2006 Geplaatst: 17 juli 2006 sinds een week of twee zegt mijn computer met windows XP bij het afsluiten: berichten kunnen door outlook express worden gecomprimeerd. je moet kiezen tussen OK en annuleren. en dan kan je pas afsluiten. hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze mededeling niet meer te zien krijg, want ik wil het niet comprimeren. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Tonskidutch Geplaatst: 18 juli 2006 Geplaatst: 18 juli 2006 is je express postbus wellicht erg groot gegroeid.. de patches van microsoft voor express willen er een compressie op afhandelen daar de outlook express »mail engine« een beperking kent mbt de postbus grootte.. beter eens wat opruimen dan 500 MB aan postbusgrootte laten ontstaan.. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gast Geplaatst: 18 juli 2006 Geplaatst: 18 juli 2006 Je kunt die waarde ook vergroten, als je dat al niet gedaan hebt...20% is de standaardgrootte.
alx Geplaatst: 19 juli 2006 Geplaatst: 19 juli 2006 Hoe gaat dat? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Gast Geplaatst: 19 juli 2006 Geplaatst: 19 juli 2006 Open Outlook Express: Extra-->Opties-->Onderhoud--> Berichten comprimeren als (x-aantal) ruimte is verspild.
Ome Merde Geplaatst: 19 juli 2006 Geplaatst: 19 juli 2006 toevallie, die melding kreeg ik vorige week ook. tis ook wel een zooi in m'n e-mail mappen. ben es wezen schiften (dus alle belangrijke, niet-weg-te-donderen mail apart gezet) en vervolgens OE lekker laten comprimeren. is het weer overzichtelijk en de melding is pleite ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen