Gast Geplaatst: 18 juli 2006 Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb vandaag een "recereatieset" gekocht bij de Kijkshop om in Zwitserland naar BVN en dergelijke te kunnen kijken. Ik ga naar Ovronnaz, dat ligt tussen Martigny en Sion, vlak bij de Grote St. Bernard. Kan iemand mij vertellen waar ik de elevatiehoek kan vinden die ik daar in zuid zwitserland moet instellen. weet iemand misschien of er een boekje is waar ikmdeze gegevens zou kunnen vinden?? Bij voorbaat mijn dank!! met vriendelijke groeten, Meinart
intruder Geplaatst: 18 juli 2006 Geplaatst: 18 juli 2006 Hallo, Mischien kun je hier wat mee. gr. Intruder VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
WPW Geplaatst: 18 juli 2006 Geplaatst: 18 juli 2006 Gewoon hier uitrichten en alles vooraf instellen, daar dan ter plekke het zuiden opzoeken en met de tv ernaast gewoon langzaam zwengelen, 10 minuten werk. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 18 juli 2006 Geplaatst: 18 juli 2006 Geweldig bedankt!! Door land en plaats in te vullen kreeg ik de exacte gegevens voor de plaats in Zwitserland waar ik naar toe ga!! Fijn dat er zulke forums bestaan waar altijd mensen te vinden zijn die willen helpen! Meinart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen