Ga naar inhoud


[all] ondertiteling bij bv reality tv ( hoe?)


chukky2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

via Gsub werkt het ook'

eerste taal op nederlands zetten en je krijgt netjes ondertiteling bij extreem sport , club en reality tv.

bij travel werkt ook goed en dat was bij bullz tekst niet het geval.

tv 5 geeft sommige films ook in het nederlands door maar dan moet je de config file ff aanpassen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe werkt gsub eigenlijk , ik krijg daar nu nooit ondertitels onder , terwijl ik wel nederlands heb gekozen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk vreemd dat ze de teletext versie hiervoor gebruiken. De hongaarse ondertitel zit netjes in de DVB stream verwerkt en kan je via de geluidstoest dan ook kiezen. Superstrakke letters heb je dan. Had dan ook wel handig geweest als ze dit met de nederlandse ondertitel ook zo gedaan hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij gelukt.

 

Gemeni kan je gsub downloaden.

Daarna kan je diversen dingen instellen zoals dutch.

Je moet wel even opletten dat je font op blue font zet , want blijkbaar zit de rest er niet in , dat was mijn probleem.

Gewoon alle stappen volgen , opslaan , enable en dan werkt het op travel, reality , club enzenz.

 

succes.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Eigenlijk vreemd dat ze de teletext versie hiervoor gebruiken. De hongaarse ondertitel zit netjes in de DVB stream verwerkt en kan je via de geluidstoest dan ook kiezen. Superstrakke letters heb je dan. Had dan ook wel handig geweest als ze dit met de nederlandse ondertitel ook zo gedaan hadden.


via Gsub heb je precies dezelfde super strakke letters of nog mooier.
ik vind dit persoonlijk beter want de hongaarse ondertitels moet je elke keer als je op die zender zet weer activeren en hoe het nu werkt hoeft dat juist niet.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk de font niet goed , je kan kiezen uit een aantal fonts en als die niet in dreambox staan werkt het niet.

 

Zie vorige bericht van mij.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...