Gast Geplaatst: 19 juli 2006 Geplaatst: 19 juli 2006 Beste mensen, ik heb een korte vraag: Wie van jullie heeft er een MCE bak draaien en kijk d.m.v. zijn satontvanger via MCE naar de TV? Ik heb zelf een TF3000 CI pro en wil deze aan MCE hangen. Ik vraag dus niet hoe, maar alleen of het mogelijk is. Gr. TheDiver
WPW Geplaatst: 19 juli 2006 Geplaatst: 19 juli 2006 Alleen als je satontvanger een rf output heeft die je samen met de kabel kan injecteren op de rfin van de mce en dan nog uitzoeken hoe je mce dit eene kanaal kan laten vinden. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 22 juli 2006 Geplaatst: 22 juli 2006 Thnx, dit is het onderzoeken waard. Gr. TheDiver
Spiderman1974 Geplaatst: 2 augustus 2006 Geplaatst: 2 augustus 2006 Citaat: Beste mensen, ik heb een korte vraag: Wie van jullie heeft er een MCE bak draaien en kijk d.m.v. zijn satontvanger via MCE naar de TV? Ik heb zelf een TF3000 CI pro en wil deze aan MCE hangen. Ik vraag dus niet hoe, maar alleen of het mogelijk is. Gr. TheDiver Ik heb het al met diverse ontvangers getest maar ik vindt het een ramp. Het aanpassen van de kanalenlijst is al een hels karwei en het zappen van het ene kanaal naar het andere is super traag. Soms wel meer dan 10 sec. Maar uiteraart is het de moeite waard om het eens zelf te testen. Persoonlijk zou ik er dan voor kiezen om een Sat kaart in de pc te plaatsen en een VDR systeempje te maken. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Greetz, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen