Gast Geplaatst: 21 juli 2006 Geplaatst: 21 juli 2006 Mee eens! Ik denk dat we ook eens serieus moeten gaan nadenken over de populariteit van deze zender, vooral voor wat de Arabieren in Europa betreft. Het zegt mij in ieder geval wel iets over het denkbeeld van de gemiddelde Arabier. Wie er goed of fout zit laat ik in het midden maar we hebben gezien wat er in Parijs, Madrid, NewYork, London ZO. Azie en noord Afrika is gebeurt.
station_hendrik Geplaatst: 21 juli 2006 Geplaatst: 21 juli 2006 wat erg oud nieuws dan maar...... http://dutchmedia.web-log.nl/dutchmedia/2004/11/al_manar_kan_ne.html --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Moderator Matchless Geplaatst: 23 juli 2006 Moderator Geplaatst: 23 juli 2006 omdat dit topic toch moeilijk blijft zonder politiek of geloofs overtuigingen (wat begrijpelijk is met dit soort topics) ga ik hem toch dichtgooien om escalaties te voorkomen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten