hobbysat Geplaatst: 20 juli 2006 Geplaatst: 20 juli 2006 Ik heb hier een packard bell 3330 staan met gigabyte moederbord, na het inschakelen gaat de cpu fan draaien, de voeding is 100%, ik heb de cpu al verwisseld, ook het geheugen en harddisk, echter geen resultaat, het lijkt of hij blijft hangen tijdens het opstarten. het beeldscherm schakeld ook niet in . het gaat om een gigabyte moederbord type: GA-8SIML-NF7 Humax 5400z, aston 1.03, Visiosat Quadro.
drz Geplaatst: 21 juli 2006 Geplaatst: 21 juli 2006 Waarschijnlijk je mobo defect! Controleer of de elco's rondom de processor er nog normaal uit zien. Soms hebben die borden nog wel eens last van 'opgeblazen' elco's.. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
verkerkbr Geplaatst: 21 juli 2006 Geplaatst: 21 juli 2006 Goede morgen, hoewel dit geen onderwerp is over "rokende soldeerbouten", is het volgende misschien toch goed om te weten. Ik had recentelijk ook problemen met het opstarten van mijn systeem met een Gigabyte mobo. Adapters werden niet herkend. Het bleek uiteindelijk te liggen aan een kortsluiting op het moederboard. De voeding was OK. Gigabyte heeft een eigen service vestiging in Eindhoven. Die geven een prima ondersteuning in het geval van een defect moederboard. Board wordt onderzocht en bij een fout, die te wijten is aan de constructie, wordt er een reparatie uitgevoerd ofwel het board wordt vervangen. Een goed voorbeeld van bedrijf dat staat achter zijn produkt ! Groet, Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen