Ga naar inhoud


Eur. 2,60 voor een paar online TV linkjes!


Mennowz

Aanbevolen berichten

Ha iedereen,

 

Ik loop via kingofsat tegen <a href="" target="_blank">*******************************</a> aan.

 

 

Zoals de naam al doet vermoeden kun je met hun "software" online naar nederlandse en buitenlandse zenders kijken.

 

Normaal trap ik nooit in dit soort dingen, maar ik dacht.. what the hell.

 

Dus ik 2x bellen naar zon mooi 0900 nummer (2x 1,30) , ik denk.. nu krijg ik heel wat.

 

Wat krijg je : een zipfiletje met een paar directe links naar streams.

 

Na eens goed gekeken te hebben, zijn het allemaal streams die overal op internet gewoon te vinden zijn (op de websites van de zenders zelf bijvoorbeeld).

 

Ik voel me dan ook (zoals verwacht) goed opgelicht!

 

Dus om iedereen de Eur. 2,60 te besparen (en om mijn gevoel van opgelicht te zijn te verlichten) heb ik het ZIP filetje attached, zodat jullie er misschien ook nog iemand blij mee kan maken.

 

Ik hoop dan ook dat deze website meer gekost heeft dan die 2,60 (weet ik wel zeker) en het abonnement van het 0900 nummer goed veel geld kost!!! en dat op deze manier deze lieden erachter komen dat dit NIET de manier is om geld te verdienen!

 

Veel plezier iedereen.

 

Menno

1190707-tv-zenders.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites


dan kan je inderdaad beter naar www.kanalenkiezer.nl gaan, deze site is overal te bekijken niet alleen op je eigen pc. Veel meer zenders en gratis. Ze vroegen op deze site een tijd lang geld voor de erotiek zenders, maar daar zijn ze weer mee gestopt, op deze portal heb je wel 100 zenders, en sowieso alle zenders die in het zip bestandje staan.

 

EDIT: het lijkt haast wel alsof dat bestandje een kopie is van de kanalenkiezer.

Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!!

Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk huurt de website hoster niet een 0900 nummer maar leent dit van een content-aanbieder (of een dergelijke constructie).

Je krijgt er gewoon een abonnement bij zo'n bedrijf en hebt zo een betaalmogelijkheid

op een website.

 

Maar het is inderdaad behoorlijk fout om te laten betalen voor een openbaar iets,

maar als je goed oplet gebeurt dit veel vaker, oa. met smily pakken enzo.

Pluk een roos, die is rood.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...