Loui (K) Geplaatst: 24 juli 2006 Geplaatst: 24 juli 2006 Mischien een domme vraag,maar waar kan ik de orginale firmware vinden van de Humax IRCI5400.dan krijg ik hopelijk niet meer die vervelende melding dat de commoninterface (ASTON1.05) niet meer gezien wordt. Of heeft iemand anders een oplossing voor dit probleem? Gebruik de Laatste josje01 Toh3.4HoT7.5NLgemonteerd firmware.
Alventali Geplaatst: 24 juli 2006 Geplaatst: 24 juli 2006 Bij josje op de site kun je de orginele firmware wel downloaden. Site van josje staat bij de links in de meest rechtse rij. Maar ik neem ff aan dat je wel beeld hebt maar dat de blauwe info balk in beeld blijft staan. Dit kun je op lossen door OP de menu knop de drukken. Dan bij ToH pijltje naar rechts. Naar configuratie + OK Dan naar beneden tot Display ci window en daar door middel van de rechts links toetsen deze op off te zetten. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Loui (K) Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Geplaatst: 24 juli 2006 Citaat: Bij josje op de site kun je de orginele firmware wel downloaden. Site van josje staat bij de links in de meest rechtse rij. Maar ik neem ff aan dat je wel beeld hebt maar dat de blauwe info balk in beeld blijft staan. Dit kun je op lossen door OP de menu knop de drukken. Dan bij ToH pijltje naar rechts. Naar configuratie + OK Dan naar beneden tot Display ci window en daar door middel van de rechts links toetsen deze op off te zetten. Nee totaal geen beeld,doe ik de aston plus CD kaart in een andere ontvanger dan werkt de modul wel.En de kaart is Uptodate.
Loui (K) Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2006 Ja ik vraag dit omdat de Humax steeds uitvalt.soms heb ik een halfuur beeld de volgende keer nog geen minuut, en dat op alle nederlandse zenders.de instellingen kloppen en de cam is een matrix rev met ucas v1.3 steeds krijg ik dan te zien geen signaal of gecodeerde zenders.mijn vraag waar ligt dit aan.
guykers Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 met een matrix cam, ucas V3.0 Dus niet de 1.3 of 3.1! instellingen in de humax menu -> toh -> config display ci window -> off CAID preselect -> cas1 cardblokker -> off (ik heb hem momenteel op ecm+emm) probeer ook eens in de andere schacht. of heb je nog een tweede module ernaast? nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Loui (K) Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2006 Citaat: met een matrix cam, ucas V3.0 Dus niet de 1.3 of 3.1! instellingen in de humax menu -> toh -> config display ci window -> off CAID preselect -> cas1 cardblokker -> off (ik heb hem momenteel op ecm+emm) probeer ook eens in de andere schacht. of heb je nog een tweede module ernaast? Maakt niet uit die instellingen heb ik al gedaan,ook met de Aston 1.05 modul.Ook dan naar 1 a 2 min weg beeld alles zwart behalve FTA zenders. ik heb geen idee waar het aan ligt.Ik wissel ook van modul ingang boven of onder maar dat maakt geen verschil.Zeer merkwaardig! Oja die cammoduls werken in een Topfield 4000PVR perfect.dus daar licht het niet aan. De signaalsterkte is74% en de kwalietijd is 99%.
guykers Geplaatst: 6 augustus 2006 Geplaatst: 6 augustus 2006 Om eerlijk te zijn, weet niet eens meer hoe de orginele soft eruit ziet. Vermoed dat er in jouw hummi toch bepaalde bitjes niet op hun plaats staan. Het kan ook aan jouw PMCtabel liggen. Heeft jouw irdeto kaart in het embedded slot nog sleutels? Zou eens de cleaner erover programmeren en dan alles opnieuw erin zetten. hoe en wat; zie het stappenplan van josje te vinden in de download sectie bij hem. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Loui (K) Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2006 Citaat: Om eerlijk te zijn, weet niet eens meer hoe de orginele soft eruit ziet. Vermoed dat er in jouw hummi toch bepaalde bitjes niet op hun plaats staan. Het kan ook aan jouw PMCtabel liggen. Heeft jouw irdeto kaart in het embedded slot nog sleutels? Zou eens de cleaner erover programmeren en dan alles opnieuw erin zetten. hoe en wat; zie het stappenplan van josje te vinden in de download sectie bij hem. Ten eerste zit er geen irdeeto kaart in alleen seca2kaart ten tweede heb ik de cleaner eral doorheen gehaald en de software volgens het stappenplan eropgezet.het rare is dat ik twee de zelfde hummies heb maar die andere heeft daar geen last van.allebij op de zelfde manier geprogameerd.Ik den zelf dat het ergens aan de hardware ligt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen