CB1 Geplaatst: 24 juli 2006 Geplaatst: 24 juli 2006 Hoi, Heb sinds kort een probleem. Mijn Mastera2 die blijft op F staan. Sluit ik hem op een andere comp aan dan doet hij het wel. Trek ik de seriele kabel eruit dan schakelt hij wel. Zodra de seriele kabel er weer ingaat springt hij weer op F en komt er niet meer af. Wat kan dit zijn? Cb1
paqbro Geplaatst: 29 juli 2006 Geplaatst: 29 juli 2006 Probeer het eens met een andere kabel. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
rick8245 Geplaatst: 10 september 2006 Geplaatst: 10 september 2006 Probeer eerst een kaartje erin te steken en dan de Mastera II aan te zetten. Dit werkt bij mij ook altijd goed. succes
mrleden1963 Geplaatst: 16 maart 2007 Geplaatst: 16 maart 2007 Los contact in d9 ,snoerbreuk printbreuk
Johan45 Geplaatst: 18 maart 2007 Geplaatst: 18 maart 2007 Controleer even je compoort instellingen. Bits per seconde ...... 9600 Databits ........................8 Pariteit .....................Geen Stopbits ........................1 Datatransport best. ..Geen Zo staat het bij mij en werkt de mastera zonder problemen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen