Gast Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 hoi, heb voor de eerste maal een can dig kaart in de xcam moduule en in de droomdoos geplaatst, via net activatie ingebruikname gedaan,en wacht nu reeds een tweetal uur,zonder succes. zijn er instellingen die moeten aangepast worden in de dream?of moet ik de kaart in de vaste lezer steken ipv de xcam? soft in de dream is pli, of moet ik nog es activatie via can dig aansturen?
Bigfoot Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Hij moet in de gewone kaartlezer (op z'n kop), zie de Sat4All database voor de newcamd settings
Gast Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 hoi, bigfoot, zou de kaart geen update moeten krijgen via de xcam mod. want vind nergens de menu voor de emu´s terug,denk dat ik stuk soft mis,maar als ik eerst zeker ben dat kaart werkt , dan kijk ik straks wel voor een nieuwe image te plaatsen groeten
Gast Geplaatst: 30 juli 2006 Geplaatst: 30 juli 2006 Activering in een Xcam module zal niet lukken!! Maandelijkse update wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen