Gast Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Ben van plan een Diablo aan te schaffen, zjn deze ook rechtstreeks via een laptop te programmeren zoals bv een Xcam, of kan het alleen via een Cas?
Hoeba Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Ik zou bij een Diablo, als ik er geld voor over had, gelijk een cas3 kopen. Voor de nieuwste OS versie moet je zowiezo hem eerst met een cas3 of cas 2 plus programmeren voordat je met een cas2 verder kunt. Koppelverkoop heet dat geloof ik ...... ;-) Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
hobsat Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Citaat: Ben van plan een Diablo aan te schaffen, zjn deze ook rechtstreeks via een laptop te programmeren zoals bv een Xcam, of kan het alleen via een Cas? in een laptop prorammeren heb ik nog niet van gehoord of dat kan. verders als je over op wireless gaat dan heb je daar ook de twinbase voor om te proggen. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen