pasing Geplaatst: 27 juli 2006 Geplaatst: 27 juli 2006 ik heb eeb strong met een nieuwe motor gekocht maar nu kan de ontvanger de motor niet trekken. heeft iemand daar ervaring mee want nu zit ik met een nieuwe motor waar ik niks mee kan. als ik hier verder niets mee kan dan bied ik hem te koop aan. ik heb hem alleen opgehangen maar ik krijg hem niet aan het draaien omdat de schotelontvanger niet genoeg ampere leverd. het is een nieuwe motor met alles erbij, in de doos en garantie. of hebben jullie een oplossing hoe het wel kan. rené
Spikey Geplaatst: 27 juli 2006 Geplaatst: 27 juli 2006 Als je het precies wilt weten dan kun je het op dit forum vinden (zoekfunctie). Volgens mij moet je de strong 8100 hardwarematig aanpassen zodat deze met je draaimotor overweg kan. Heb ik weleens gelezen hier. motor & strong spikey
Gast Geplaatst: 27 juli 2006 Geplaatst: 27 juli 2006 je moet er een condensator in solderen. Als je een motor bv (sm3d12) op de 8100 v22 wil plaatsen moet je op de plaats van de c230 een 100uf - 63v condensator plaatsen . Hierbij 2 foto`s hoe je de condensator moet plaatsen in een 8100 ivm motor. ps de min kant aan de zijde van de scart aansluiting. (ik zelf gebruik de sm3d12 motor deze werkt perfect op de strong)
pasing Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Geplaatst: 27 juli 2006 dus als ik een condensator erin soldeer het zaakje wel werkt. alleen nog een vraag moet het een condensator zijn van 63 volt 0f 6,3 volt. en brandt dan de voeding niet door doordat je hem nu extra zwaar belast. rené
Gast Geplaatst: 28 juli 2006 Geplaatst: 28 juli 2006 Van 63 volt en nee de condensator zorgt ervoor dat de startstroom van de motor opgevangen wordt en dus de voeding minder belast wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen