Ga naar inhoud

Nieuwe beta (?) 1.3 211.171 d.d. 19-07-06

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal!

Na de nodige problemen heb ik mijn Lemon (Inverto7000) 070 naar ******** teruggebracht. Zij hebben hem aan de importeur teruggezonden met klachten omdat de beta 211.149 niet naar behoren werkte.

Na de fantastische service van ********* heb ik hem vandaag teruggekregen.

De importeur heeft de bootloader aangepast en versie 1.3 211.171 van 19 juli er op gezet!!!!

En het werkt!! Ik kan zelfs ruim vooruit de EPG raadplegen van de NL-zenders! Decoderen werkt snel en naar behoren. Etc. etc.

Dit om jullie te informeren. Heeft iemand deze al op het net kunnen traceren?

[color:"red"] Geen reclame! [/color]

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Deze word volgens mij (nog) niet vrijgegeven maar word standaard op de nieuwe inverto en lemon geplaatst die nederlandse import zijn.

Dit i.v.m. import uit het buitenland.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:

Dank.

Ik kan alleen maar blij zijn dat ie er nu opzit. De eerste versie was veel en veel ouder..... de eerste versie van 1.2 volgens mij.

Coorecte behandeling dus door de importeur!

Geplaatst:
Citaat:
Kan je hem mailen of hier online zetten? Met pc suite kan je hem back-uppen.

idd, dat zou erg fijn zijn.....

volledige epg :P
Geplaatst:

Schijnbaar is CD aan het rommelen met de EPG. Ik had de 149 versie met uitgebreide EPG en tot vorige week vrijdag (CD is begonnen met rommelen) werkte die perfect, tot 2,5 dag vooruit.

Geplaatst:

Volledige EPG bestaat gewoon uit een aanpassing in de software en zo wordt een 'gewone' Inverto of Lemon vanzelf een CD-versie.

Ik kan me wel goed voorstellen dat deze software alleen beschikbaar komt voor receivers die bij een gerenommeerde dealer gekocht zijn.

Zogenaamde 'koopjesjagers' zouden dan wel pech hebben.

Geplaatst:

Wat moet er bij systeem informatie staan?

Ik heb een lemon 070 met 80GB (komt van importeur)

Bootloader is 1.1.14 is dit goed?

Ik kan wel zenderlijst downloaden maar EPG zie ik alleen wat er nu op is en de volgende.

Geplaatst:

De importeur is bezig een bericht op te stellen hoe en wat voor de oudere modellen om de uitgebreide EPG te krijgen. Even afwachten dus.

Waarschijnlijk moet er een nieuwe bootloader ingeplaatst worden. In mijn model (een NL model) zit bootloader 1.4.6.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen