Gast Roel66 Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 ik heb net een t-Rex Predator 3.43 op gehaald
Gast Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Citaat: Citaat: wel raar dat in de infobalk staat dat ze uitzenden in 1080i en het dan toch geen breedbeeld is. Is dat je eigen instelling niet? Volgens mij toch niet??? Als ik nl. een gewone zender bekijk staat er (in het groen links bovenaan in de infobalk ) [color:"green"] 576i [/color] Kijk ik een HD zender dan staat daar opeens [color:"green"] HD 1080i [/color] Als ik op de afstandbediening de buton V-Format indruk zie ik wel dat je kan veranderen van 1080i naar 576p en naar 720p. Maar dit geeft bij mij niks geen effect qua formaar (althans ik zie het niet aan het beeld) en die info in de infobalk blijft dus gewoon hetzelfde ook al verander ik van formaat
adupont Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Citaat: ik heb net een t-Rex Predator 3.43 op gehaald En? Ben je er tevreden van? Ik zie hem al in je handtekening vermeld staan... moet dus geslaagd zijn? Mvg, adupont.
adupont Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 OK, ik heb je antwoord gezien in de andere thread. Succes! Mvg, adupont.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen