Gast Geplaatst: 28 juli 2006 Geplaatst: 28 juli 2006 Ik vraag mij volgende af: De Samsung Twintuner heeft een doorluskabeltje. Dit is blijkbaar nodig om de 2e ingebouwde tuner te voorzien van signaal. Ik vraag me volgende af: kan ik dit signaal ook gebruiken om een ander apparaat met DVB-T tuner van signaal te voorzien. Of moet ik gewoon tussen antenne en Twintuner een "T-stukje" plaatsen?
Gast Geplaatst: 28 juli 2006 Geplaatst: 28 juli 2006 Het T stukje lijkt me een verstandige oplossing. Dat doorluskabeltje is echt nodig voor de tweede tuner.
wammeswaggel Geplaatst: 28 juli 2006 Geplaatst: 28 juli 2006 Maar de tweede tuner heeft ook weer een RF-uitgang, dus is een T-stuk overbodig. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 29 juli 2006 Geplaatst: 29 juli 2006 Geeft die tweede RF uitgang dan nog het digitale signaal door of enkel het gemoduleerde analoge signaal?
Gast Geplaatst: 29 juli 2006 Geplaatst: 29 juli 2006 "T-stukje tussen antenne en Twintuner" Ik vraag me af of je dit ongestoort bij een actieve antenne kunt doen. Er komt dan spanning op de coax te staan en ik kan me voorstellen dat sommige apparaten daar niet gelukkig meer zijn.
wammeswaggel Geplaatst: 30 juli 2006 Geplaatst: 30 juli 2006 Het maakt niet uit of een RF-signaal analoog of digitaal is gemoduleerd. Wel zul je idd de tuner die je er aan hangt op passieve antenne moeten instellen. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen