tuupje_nl Geplaatst: 29 juli 2006 Delen Geplaatst: 29 juli 2006 Ik draai newcs 1.17 RC 10 op windows 2003 server. Er zit een officiele PW kaart in. Er zit ook een CD kaart in Het interne sharing (LAN) werkt ook zonder porblemen. Mijn client is mgcamd. De AU optie in mg_cfg staat op 2 (Auto AU) De newcs gebruikers die inlogd op PW heeft ook AU rechten. Toch als PW een nieuwe key presenteert moet ik altijd mijn kaart weer in een originele PW receiver duwen voor 10 minuten, kaart terug in de kaartlezer, newcs herstarten en dan werkt alles weer. De PW kaart wordt dus niet goed ge-update. De CD kaart wordt elke maand netjes geupdate, via dezelfde mgcamd client Wie o wie.....?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 29 juli 2006 Delen Geplaatst: 29 juli 2006 dat kan ook helemaal niet... gaan werken met en Premiere kaart zoals je dat doet met server en share.. neem gewoon een goede cardserver zoals camd3 en maak alle clients ook camd3 users cheers Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 juli 2006 Delen Geplaatst: 29 juli 2006 Ik heb het hier de laatste weken een beetje bij gehouden met CCcam. Het lijkt erop dat na een normale update , de dag erna ook een een Rom update volgt , die dan PW op zwart gooit. Deze rom-update krijg je dus niet binnen op NewCS en CCcam ...Camd3 weet ik niet . gr, RuKo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moreno40 Geplaatst: 29 juli 2006 Delen Geplaatst: 29 juli 2006 Licht aan newcs,voor de dreambox is er al een fix maar voor windows nog niet. hier de fix voor de dreambox grt 1193398-fix.zip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sinto Geplaatst: 29 juli 2006 Delen Geplaatst: 29 juli 2006 op cam3 werkt de rom update wel. heb et me cccam ook niet,daarna gewoon ff cam3 opgestart en op PW start gezet. binnen 1 minuut was erweer beeld. sinto's rule.....fun for everyone... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rai Geplaatst: 29 juli 2006 Delen Geplaatst: 29 juli 2006 Is er misschien ook al een update voor newcs voor de "newcs.x86-infinity"? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuupje_nl Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2006 Tonski, Wat kan niet werken? Ik heb alles werkend behalve de update voor PW zoals gezegd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuupje_nl Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2006 Sinto, Dus maw je gebruikt news met als client camd3 (welke versie?) en dan werkt de PW rom update wel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 30 juli 2006 Delen Geplaatst: 30 juli 2006 newcs en updates kan niet werken.. tot newcs goed gepatched is««« nog geen nieuwe versie gezien (moreno40 bronnetje melden svp) camd3 elke versie.. cheers Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen