Gast Geplaatst: 29 juli 2006 Geplaatst: 29 juli 2006 hallo even mijn info model:ksc-E575Z info:10.05.08-D27D S/W:V01.00.03 H/W:V1A.01.A5 loader:V1.0.2 c.a:2.7.5 mijn probleem: ben nu overgegaan op motor+ivacom om eens een goede instalatie te hebben motor:sm3D12 (0 positie en max niet regelbaar) met de soft(patch) die in mijn reciever stond werkte de motor perfect,ik kon alle satelieten bekijken,maar mijn reciever blokte constant dwz in sat menu kon ik niet meer naar de rechterkolom waar test signaal,usuals enz staan of ik moest mij zetten op een sat die niet geactiveerd was voor motor,dan kon ik naar rechterkolom en dan terug naar de sat die geactiveerd was en dan ging het wel ook de reciever kon geen 2X save na elkaar meer aan,dan bleef hij geblokt staan ook de ivacom kon ik niet gebruiken,dan begon hij compleet te flippen en mijn satelieten gewoon te wissen,moest ik terug naar fabrieksinstellingen gaan om alles terug te hebben dan maar op zoek naar nieuwe soft had nieuwe soft van iemand gekregen,dat was een zup_KSC_E575Z_kme.exe geen probleem gehad om te schrijven,maar dan is het compleet in de soep gedraaid de soft blijkt iets beter te zijn dan de vorige alhoewel dat hij nog blokt maar de motorsturing staat in reverse dwz ik gebruik de usuals functie en woon op 4.3E 50.8N,dat staat in reciever dus als ik motor naar 0 stuur moet hij normaal stoppen op 3a4W nu doet hij dat op de E op de W kant draait hij totaal verkeerd,veel te ver als ik met fijnsturing zeg ga naar W dan gaat hij naar E en omgekeerd heb vanalles al geprobeerd,terug naar fabriekinstellingen,maar die patch krijg ik er niet uit,ook de motor er al afgehaalt,ook met die E instelling(4.3)liggen veranderen naar andere gegevens maar helpt gewoon niks ben ik dus op zoek gegaan naar originele soft,ook gevonden maar reciever wil die soft niet schrijven omdat het een binfile is heb al geprobeerd met kup230 en 300 maar blijft gewoon geblokt staan normaal mijn stappen zijn perfect 1)bestand laden 2)engineer mode zetten 3)reciever volledig uit,niet standby maar met knop achteraan dan terug reciever stroom geven maar dan blijft hij gewoon op L1.02 hangen het is enkel maar als ik het programma sluit dat hij wil doorstarten heb ook al geprobeerd van het in standby te doen,is juist hetzelfde die kabel die ik gebruik vind ik geen gegevens op dat is zo 1 die ze bij een xcamprogger bij verkopen het enige wat ik zie is dit langs de ene kant van de kabel: R 5 4 3 2 1 9 8 7 6 de andere zijde inplaats van R staat daar E maar zoals die kme.exe heb ik daarmee perfect kunnen proggen sorry voor deze lange uitleg maar ik probeer een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen wat mijn probleem is groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen