appie39 Geplaatst: 29 juli 2006 Delen Geplaatst: 29 juli 2006 Ik ben op zoek naar een stekker voor mijn Medion MDPPC 250 PDA. Het is de stekker die van de sigaretten aansteker naar de PDA gaat. Bij Medion kan ik het compleet kopen , dus inclusief adapter , en is vrij prijzig. Weet iemand waar ik zo'n stekker los kan kopen ( dus alleen de behuizing)? Of hoe zo'n model stekker heet ? Dan is het namelijk makkelijker zoeken. Alvast bedankt, Appie ----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo ----- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pandit Geplaatst: 29 juli 2006 Delen Geplaatst: 29 juli 2006 Ik heb ook zo'n zelfde pda, bevalt me prima, Volgens mij past de kabels van HP Ipaq ook gewoon op deze PDA Pandit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Funfreak Geplaatst: 30 juli 2006 Delen Geplaatst: 30 juli 2006 Probeer eens bij het bekende elektronica postorderbedrijf, dat je ook in Duitsland hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen