scoop1 Geplaatst: 31 juli 2006 Geplaatst: 31 juli 2006 Geachte mensen, Ik heb sinds vrijdag Digitale TV van Kpn. Ik heb 2 ontvangers, een single en twin tuner. De Twin Tuner heb ik in de woonkamer en de singe tuner boven op de zolder. Mijn vraag is, Ik heb ontvangste problemen met de Twin Tuner, Ik moet om de halverklap de antenne schuiven. Dit is super irritant. Is er geen andere manier?? Misschien een andere soort antenne die beter is dan de standaard??? En de smartcard wat er in zit, heb je ook gekraakte cards??? Groet Dreambox 500C Nokia Dbox II (PB_Enigma_V7.02_2X_flash_by_ppeti_2010_08_30)
Gast Geplaatst: 31 juli 2006 Geplaatst: 31 juli 2006 Als de problemen met de antenne aanhouden kan je KPN bellen. Zij zullen wanneer nodig een buitenantenne verstrekken (uit coulance). Probeer eerst eens de antenne naar de zendmast of naar een ruit te richten. Bovenop de antenne zit een pijltje, waarmee je dus kan mikken. En wat betreft gekraakte cards, er schijnt een methode te zijn om een kaart te kraken dmv een ouderwetse notenkraker. De fijne details weet ik hier niet van, en die mogen geloof ik ook niet op dit board worden besproken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen