Gast Geplaatst: 31 juli 2006 Geplaatst: 31 juli 2006 Wie kan mij vertellen welke schotelontvangers er geschikt zijn om het HD tv signaal te ontvangen alvast bedankt voor de moeite groet herman
pretpat Geplaatst: 31 juli 2006 Geplaatst: 31 juli 2006 herman 57. Welkom op dit board. Je topic staat momenteel in het Nieuws forum (Geen roddels en geen vragen). Dit lijkt me eerder iets voor het beginnersvragen forum of zoiets. Succes Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
Leslie Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek. Kwam zelf uit op de humax 2000 hdci, zoek die maar eens op in de zoekfunctie op dit forum. Ik heb wel begrepen dat er nogal wat kinderziektes in de ontvanger zitten. De meeste satters hier maken volgens mij gebruik van Hd ontvangst via een Pc. Tenminste dat is mijn bescheiden conclusie na wat uurtjes rond gesurft te hebben. Maar zodra ik een betrouwbare programeerbare Hd ontavnger heb gevonden dan gaat dat hem worden. "De enige beperking in het leven ben jezelf."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen