Gast Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Heb vanochtend zenders opnieuw ingelezen en heb op alle kanalen van mijn settopbox-pakket weer beeld. Ook op nick/talpa, maar dit zal wel een tijdelijk lekkermakertje zijn. Het probleem lag dus waarschijnlijk wel bij onze vrienden van CD.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 hallo daar, Gister had ik het zelfde probleem, maar nu zijn alle zenders weg heb canal+ gebeld. Nu nog steeds geen zenders. Waardeloos. Wie kan helpen?
Gast Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Het werkt nu allemaal weer goed, helaas is talpa weer verdwenen achter de decoder. Vanmorgen weer gewoon gezocht naar de zenders via Canal Digitaal setup. Bedankt voor jullie hulp!
Gerard 76 Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Heb je vrienden/kennissen die ook een schotel hebben? Vraag dan of je je kaartje een uurtje in één van hun ontvangers kan stoppen. Wellicht doet je kaartje het dan weer.
Traffic1326 Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik had gistern ook hetzelfde probleem Alllen met die verstande dat de namen van Ned 1-2-3 veranderd waren Via het web opnieuw de kaart laten updaten en toen kreeg ik weer signaal , alleen moest ik handmatig de namen veranderen , terug in Ned 1-2-3 maar vanavond was er weer een korte storing bij Canaldigital... het gaat wel lekker daar:( Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen