Ga naar inhoud


Teletekst & UPC Mediabox


Gast anton2e

Aanbevolen berichten

Rob@ Natas:

Citaat:
Hoe bevalt de laatste versie firmware van de mediabox?
Waarom interesseert mijn mening jouw als je tegelijk schrijft:
Citaat:
een zeer domme opmerking "over mijn lijk" kan je zulke reaktie's verwachten. Dat geeft een beetje jouw niveau aan, vandaar de opmerking kinder forums.
maar om desalniettemin jouw vraag te beantwoorden.

 

Ik heb niet eens gemerkt dat er nieuwe firmware in zit. Die kast staat op een plek volkomen uit zich maar waar de AB net nog contact er mee heeft. Enige functie die ik gebruik is kiezen (ca 15) zenders, that's all. We hebben alleen afgelopende week een enkele uren durende storing gehad.

 

Ik heb totaal geen behoefte aan al die opties. Zoals gezegd, ik zou rustig tot 5 euro pmnd voor digitaal betalen als ik van UPC een kaart kreeg die ik in m'n TV kan prikken en dan horen ze mij niet meer.

 

 

JVHSat:

Citaat:
behoorlijk negatief opstelt tot van het medium satelliet (je hoeft niet te zeggen dat je er een hekel aan hebt)

Ik ben negatief over alles waar een buiten antenne voor nodig is! In deze tijd is dat nergens meer voor nodig en het levert in mijn ogen geen enkele toegevoegde waarde. Dat mag, kan en zal ik zeggen net zo goed als jij mag zeggen dat het (in jouw ogen!) wel toegevoegde waarde oplevert.

 

Citaat:
BRT

Heel spitsvondig! Ben onder de indruk. Ik bedoel met BRT de Belgische TV zoals die decennia geheten heeft.

 

Citaat:
Ik zou wel eens een plaatje van je huis/gebouw willen zien en kijken wat ik allemaal liever niet eraan zou willen hebben dan

Aangezien het jouw huis niet is lijkt mij dat niet relevant. Ik vraag ook niet jouw huis te zien om dat vervolgens te bekritiseren.

 

Citaat:
mediabox krengen
Heb ik (dacht ik) nergens geschreven. Enige wat ik schrijf dat ik er geen enkele behoefte aan heb net zoals ik geen behoefte heb aan antenne of schotel.

 

Dit gezegd hebbende is dit definitief het einde van dit onderwerp. Een ieder mag (van mij althans) uiteraard een afsluiter maken mocht hij/zij behoefte daar aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...