Richard Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Hallo allen, Kan er iemand voldoende russisch lezen om erachter te komen wat er met de homepage van progdvb aan de hand is? Groet, Richard Binnenkort weer een schotel.
Albert_H Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Het ziet er naar uit dat die uit de lucht is. Je komt op een hosting site terecht zo te zien, maar lezen kan ik het ook niet hoor. Maar progDVB is het niet. Ik zie op de andere forums ook geen aanwijzingen nog. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
sevensheaven Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Hier werkt het gewoon hoor...wwwpuntprogdvbpuntcom MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
ptmtv Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 De site was hier om 19:00 ook al weer bereikbaar. Zal een storinkje zijn geweest denk ik. Nou gelukkig is het er weer..... Sluitennnnn Uit..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen