Rogersittard Geplaatst: 2 augustus 2006 Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik heb sinds gisteren de laatste nieuwe fantacy team software op de 400s gezet. Moet zeggen werkt een heel stuk beter als rudbox. Maar: weet iemand hoe ik de subkanalen van premiere kan selecteren? Bij rudbox ging dit door 2x op de speaker toets de duwen.... Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik vrees het ergste. Zelf heb ik ook een nieuwe firmware erop gezet en vanaf die tijd ben ik er ook al naar opzoek. Volgens mij is het niet meer mogelijk. Slechte zaak.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Kan iemand nus eens zeggen wat die zogenaamde optie of subkanalen zijn? Sorry hier heen Premiere abo (ik zou het nog niet eens willen)
Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 Die subkanalen zitten binnen een 'kanaal', waardoor er bijvoorbeeld bij premiere sport er weer 4 kanalen ontstaan, soms zelfs meer.
Rogersittard Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2006 Ben er inmiddels achter: Fantacy Team: druk op de speakertoets,wacht een paar seconden en druk dan nog 1 keer op de speaker toets,dan kun je de sub kanalen selecteren bv bij premiere sport! Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z
Gast Geplaatst: 6 augustus 2006 Geplaatst: 6 augustus 2006 Vroeger met de orginele firmware werkte het zo ook voor '10%', dwz dat je bijna altijd niet verder kwam dan het audio scherm, maar als je het maar vaak genoeg probeerde(na 5 minuten continue proberen ofzo) je het 2de scherm met de subkanelen wel kreeg. Nu bij de bluebox v2.9 firmware werkt dit gewoon niet meer. Erg jammer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen