Snuffer Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Gisteren bereikte mij het bericht dat er vanuit China Kopie's van de Motec SG2100 worden aangeboden deze moter lijken als 2 druppels water zelfs de doos is gelijk als de orginele alleen als je de binnenkant zien weet je het direct ook is het Diseq stuur systeem anders. Ik heb foto's van de orginele en de Chinese maar weet niet of deze op het forum mag zetten??? Heren moderators als dit mag (het zijn er 10 totaal 5 van de orginele en 5 van de Chinese) wil een van jullie mij dit laten weten dan zet ik ze hier neer zodat iedereen het verschil ziet. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Zet ze d´r maar neer hoor. Ik zie geen probleem.
Snuffer Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2006 Met foto's de kenmerken die te zien zijn. En het besturings systeem is iets anders waardoor sommige ontvangers problemen hebben de Inkoop prijs is 12,95 Euro Vanaf 1 doos in NL met 6 stuks dus dan weet je wat voor Tr.. het is. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
z80 Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Heb je ook wet betere kwalitijd foto's op postzegel formaat is er niet veel te zien.
Snuffer Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2006 Ondanks de "postzegelformaten" lijkt het toch wel duidelijk waarde verschillen zitten dacht ik. Nee beter zijn ze niet helaas TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen