Gast Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Hoi Sinds kort weer op de schotel vanwege het belabberde signaal hier. Heb nu een Humax irci 5400 welliswaar 3 3/4 jaar oud maar heb hem al 3 jaar niet gebruikt. Eerst een ruis probleem maar dat was vanwege een foute instelling . De installateur heeeft toen een nieuwe sab geplaatst zolang. Wat is wijsheid de Humax houden of de sab explorer 2 ci kopen?? Zit er verschil in beeld en geluid kwaliteit. Wie geeft goede raad. Erik
harry37 Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik ken die Sab niet maar met de Humax is niets mis. Ik heb 'm hier nog steeds en het blijft toch wel een favourit.
guykers Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Hoewel de sab wat nieuwer is, heeft de humi toch niet uitgediend. er is hier een speciaal forum voor de humi, voor de sab niet. kijk ook maar eens bij http://www.kamaradski.nl/josje/ daar zijn bijna 8000 lotgenoten met een humi. De humi kan emu(leren) en cardshare, dus het is absoluut niet nodig om er een andere reciever erbij te kopen. qua beeld en geluid, scoort hij bovengemiddeld. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik ben meer dan tevreden met mijn Hummer´s.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Hoi Heeft de Humax ook een automatische omschakeling naar breedbeeld (16.9 etc)
Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 Hoi En hoe in te stellen thanks Nu werkt dit niet op onze lcd tv van Sharp
guykers Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 via menu installatie systeem instellingen A/V uitgangs instellingen bildschirm modus met pijltjes toets op automatisch dan op exit toets (4 maal) nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen