SatBaron Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 [color:"red"] Beste mede Sat-Windows gebruikers, [/color] Gisteren heb ik een tamelijke grote mail willen versturen via Outlook 6 wat gepaard ging met een foutmelding dat het bericht te groot was en dat de mogelijkheid was om het op te splitsen in delen. Dit werden als ik het me nog goed herinner 43 mailtjes waarmee m'n kleindochter niet erg blij mee was, want het was voor haar onleesbaar. Nu wilde ik vanavond weer een kleinere mail versturen naar iemand anders en dit werd gesplitst in zelfs nog meer en wel in 92 berichten. Dit heb ik meteen moeten stoppen en gedacht dat de instelling in Outlook 6 eerst terug gezet moest worden. Maar wat ik ook heb gezocht in Outlook, ik kan het nergens vinden om dit terug te zetten tot weer een normale verzending van berichten. Wie kan mij zeggen hoe of wat ik moet handelen om dit weer in de normale toestand te krijgen ? B.V.D. ! Vriendelije groet, SatBaron
Gast Geplaatst: 3 oktober 2006 Geplaatst: 3 oktober 2006 Extra-->accounts-->E-mail-->Eigenschappen-->Schakel op het tabblad Geavanceerd het selectievakje Berichten opsplitsen indien groter dan uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen