Gast Geplaatst: 31 augustus 2006 Delen Geplaatst: 31 augustus 2006 Misschien wordt het wel ergens via 1 van de Chinezen uitgezonden. Al betwijfel ik het, wan er zijn nog een paar andere wedstrijden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EL PIÑO Geplaatst: 31 augustus 2006 Delen Geplaatst: 31 augustus 2006 Alleen KPN, dat is vreemd? Ik ben geen klant bij KPN en kan het echt wel kijken hoor. Waarschijnlijk wordt bedoelt alleen in Nederland, en dat klopt vanwege de rechten. Talpa zend het overigens niet op de eigen stream uit, streamen is voorbehouden aan KPN op Oranje.nl, althans in de vorige kwalificatiereeks. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 31 augustus 2006 Delen Geplaatst: 31 augustus 2006 we gaan hier in het algemene voetbal-topic maar effe verder dacht ik zo ... tia, merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten