Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb momenteel een humax5400 met de ToH3.4_HoT7.5 soft erin. Nu zou ik graag een abo nemen bij TV Vlaanderen maar heb al meerdere berichten gelezen dat de officiële cam van TV Vlaanderen niet werkt in de Humax met die soft erin.

Na verder lezen op verschillende forums lijkt het me dat de "X CAM" een uitstekende keuze zou zijn. Vooral de snelheid van reageren zou héél goed zijn. Ook met in het achterhoofd houdende dat deze cam van andere soft via de laptop voorzien kan worden.

Kan iemand dit bevestigen ?? Of eventueel een andere cam aanraden.

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Niemand ??

Heb al veel tegenstrijdige berichten gelezen !!

Zou wel es willen weten of je via deze cam kunt activeren en of de updates wel aankomen

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Heb hier een een XCAM Orion 2040 in de Humax 5400.

Geeft tijdens het kijken geen problemen. Zapt snel enzo. Alle zenders open.

Activeren van de kaart gaat niet met deze cam. En updates werken ook niet. Wellicht met een nieuwere orion firmware??? als die ooit zou komen.

Geplaatst:

Bedankt voor deze melding

Deze cam zal ik aankopen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen