Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Op verschillende forums kan ik lezen dat er dikwijls problemen zijn wanneer je beide kaartjes in 1 ontvanger stopt. Nu zou ik dit toch graag willen. Zowel TV-Vlaanderen als CanalDigitaal Nederland. Ik heb op dit moment nog geen satellietinstallatie gekocht. Wat voor type van ontvanger kunnen jullie mij aanraden die dit zonder al te veel problemen kan bewerkstelligen, graag eentje met PVR eventueel... Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Type cam bevoorbeeld, aantal lnb's... Ik noem maar op want zoals ik al zei, ben nog nieuw in dit soort dingen... Alvast bedankt voor de replies....
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Voor zover ik op deze forums kan lezen mag dit geen probleem opleveren met een Dreambox. en bij een Dreambox (de duurdere modellen) kan je een Hardeschijf inbouwen zodat je kan opnemen. Wil je opnemen EN naar een andere zender kijken heb je de Dreambox 7025 nodig (ander is een 7000 of 7020 ook al goed). Wat je verder nodig hebt is gewoon een schotel en LNB (geen CAM's want de Dreambox moet dat ondersteunen met de interne cardreaders). Wil je een Dreambox 7025 (met Twin-tuner) dan moet je wel een Twin-LNB kopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen