Antidot Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik zag vandaag in een sat winkel een nieuw afstandsbediening voor Echostar 5020, het zag dezelfde uit, alleen de cijfers waren bovenaan en niet beneden zoals nu is. Ik vraag mee af of deze ook via Echostar bestelbaar is???
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik denk dat het dezelfde remote is als voor de Arion 9300, (de midelste op de afbeelding)
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Zijn trouwens ook in mini uitvoering bij de Arion.
Antidot Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2006 Bedankt voor de reacties, maar het is precies dezelfde zoals origineel, en staat nog onderaan: Echostar.
Carduelis Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik denk dat je de nieuwe universele afstandbediening van Echostar hebt gezien. Deze is in principe voor alle model van echostar. Als je hem vergelijkd met de PVR5020 afstandbediening zul je merken dat niet alle knopen die op de PVR5020 afstandbediening zitten op deze aanwezig zijn. Als je ontbrekende knopen niet echt nodig bent ( specifieke knopen zoals bookmarks / knippen ect) kun je hem uiteraard gebruiken voor de PVR5020. Je kunt altijd voor meer info Echostar bellen, de service afdeling zit nog steeds in Almelo Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen