cellie Geplaatst: 9 augustus 2006 Delen Geplaatst: 9 augustus 2006 Het gaat, met de NP Laufvogel zoals Grootvoet al aangeeft. Beetje speurwerk is idd. wel nodig. Ik deed er < 5 minuten over om de relevante shit te vinden. Ik durf niet te gokken of het hier op het board geplaatst mag worden, daarom laat ik die oefening aan de lezer over. Geen PM's hierover, anders slijt m'n DEL knop te snel. Assumption is the mother of all fuckups Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 augustus 2006 Delen Geplaatst: 9 augustus 2006 Bedankt voor de adviezen, maar het wordt me na een uur zoeken niet helemaal duidelijk wat een perenboom of een np laufvogel is. Als ik het goed begrijp is het met de dreambox dus niet mogelijk om arena te kijken als ik de abo-smartcard met of zonder Cryptoworks-module in mijn dreambox stop? Waarom is dit allemaal zo ingewikkeld? Ik wil helemaal niks illegaals doen. Of ligt de schuld bij arena? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miro Geplaatst: 9 augustus 2006 Delen Geplaatst: 9 augustus 2006 Voor info Wat ingewikeld heheeeee Wat heb je nodig gbox emu (not public) raci tool om card data er uit halen nodig voor tool(not public) tool om uit raci.info data er uit halen nodig voor Arena en GBOX (not public) deze laatste is meest problematisch Dus wachten op public emu met Arena support.?? Ik heb deze tools niet dus geen PM Groetjes Miro Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Librarian Geplaatst: 9 augustus 2006 Delen Geplaatst: 9 augustus 2006 Citaat: Die Entschlüsselung der arena-Inhalte durch ein Conditional Access Modul ist mit den Modulen folgender Hersteller grundsätzlich möglich: [color:"green"] Het decoderen van het arena aanbod door middel van een Conditional Access Module is met een module van volgende fabrikanten in principe mogelijk: [/color] - TechniSat TechniCAM CW - TechniSat TechniCrypt CW - TechniSat TechniCAM MultyCrypt 1 - Mascom AlphaCrypt Classic - Mascom Alphacrypt TC - Mascom Cryptoworks - Mascom easy.TV Moet ik hieruit lezen dat een dreambox met één van bovenstaande CI modules in z'n slot de Arena kaart wel werkt? Volgens een reply (door Tonskidutch) een stuk hogerop wel dus, de oplossing zou zijn een CI module aanschaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 9 augustus 2006 Delen Geplaatst: 9 augustus 2006 Op 8West zitten nu sportkanalen van Arena, die ontvang ik alleen niet met mijn vaste opstelling http://nl.kingofsat.net/pack-arena.php update: de sportkanalen zijn nu ook alvast toegevoegd op de Astra (12441V, 27500, 3/4) alleen kanaal 5 en 6 ontbreken nog Alles behalve Kinowelt gaat hier open met de al genoemde np emu. Je hebt dus geen CAM nodig als je een Dreambox bezit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RubbeR Geplaatst: 9 augustus 2006 Delen Geplaatst: 9 augustus 2006 kanaal 5 en 6 stonden bij mij opeens als nieuw gevonden bij de services op 19 oost. En Kinowelt ook beeld, maar die beginnen pas om 3 smiddags. I am RubbeR, you are glue Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cellie Geplaatst: 10 augustus 2006 Delen Geplaatst: 10 augustus 2006 Het blijkt nu dat je na de raci.info nog een decoding van de data nodig hebt. En die decoder is niet te vinden. Assumption is the mother of all fuckups Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 augustus 2006 Delen Geplaatst: 15 augustus 2006 Hij doet het met een TechniSat TechniCAM CW. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen