Ga naar inhoud

Poort forwarden Speedtouch.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil tbv een Dreambox een poort open zetten, zeg poort 10000. De vraag is het volgende.

Achter een Speedtouch 510 zit een draadloze router. De poort 10000 openzetten van de router, een Belkin, is mij wel duidelijk. Maar wat moet je ingeven in de inside ip van de Natsettings van de Speedtouch en wat in de outside ip.

De router zelf heeft het ip 192.168.2.1. Gaarne antwoord op deze vraag svp.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Goeiemorgen,

Daar heb ik evt. ook wel belangstelling voor, heb soortgelijke opstelling (ST510+Linksys BEFW4) en zaken als VNC krijg ik niet werkend, evt als bijlage of PM? (Na googelen wel wat gevonden, maar is het niet 100%, denk ik)

Greetz,

Heyes

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sjaak, betekent de instelling spoofing bij de speedtouch 510, dat de speedtouch alleen nog als modem werkt, en niet meer als router?

Ik heb namelijk achter de speedtouch een Belkin wireless router staan en dit geeft nogal wat problemen.

Graag een antwoort op dit probleem.

Groeten, Adri

Geplaatst:

Dank voor je snelle antwoord sjaak.

Ben al een tijdje aan het experimenteren, en had gisteren in de belkin de DHCP uitgezet en de belkin ingesteld op access point met de adresreeks 10.0.0...

Op het eerste gezicht werkt alles naar behoren, zowel bedraad als draadloos.

Mijn vraag, wat is beter deze manier, of de door jou voorgestelde manier: het modem alleen als modem en de belkin als router te laten werken?

Groeten, Adri

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen