Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Wat zijn goede CD Recordables (merk). Is er de laatste tijd ook nog een vergelijkingstest geweest?

Was een vergelijkings test tijdje geleden heb ik toen op internet gekeken, was afkomstig van nederland 1 of 2.

Kwaliteits verschil is er eigenlijk niet meer zolang je maar merk cd´s koopt, en tipje was zelfs gewoon de goedkoopste merk cd-r´s te nemen. Dus u kunt gerust gaan kopen.
Geplaatst:

Mijn ervaring is met platinum erg slecht. Dvd's zijn wel ok maar de cd's zijn heel slecht naar mijn ervaring! Ik brand trouwens met een nec 2510.

Ook op lage snelheid zijn ze als audiocd bijna niet te luisteren in al mijn cd spelers.

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

??? confused.gif

Dat is vreemd want ik heb hier ook een NEC,de 3500,en daarboven een Aopen DUW 1608

Zowaar nog nooit slechte media gehad.

Wel regelmatig gehad met dewitte Princo DVD's

Die zijn ook niet duurzaam,kijk hier maar!!!

Geplaatst:

Ik gebruik voor dvd meestal arita. Afgelopen week mijn eerste gecrashte dvd gehad in ong 400 stuks. De dvd was een jaar geleden gebrand en werkt nu niet meer. Was weinig aan te zien...

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:
Citaat:
Ik gebruik voor dvd meestal arita. Afgelopen week mijn eerste gecrashte dvd gehad in ong 400 stuks. De dvd was een jaar geleden gebrand en werkt nu niet meer. Was weinig aan te zien...

Met bekende merken wordt ook bedoeld sony, tdk, hp, en gaat het rijtje maar af arita valt daar niet onder ook geen princo´s ect, dus juist die cds/dvds die van de grote afkomen en die ook iets meer leveren dan enkel een cd. Na een jaar zou ik niet blij mee zijn vooral als het backups betrefd, heb hier cdrs van sony jaar of 6 oud werken nog prima, ik heb ook ooit eens een spindle 50 stuks princo´s gekocht daar werkt er geen een meer van, ook de dvd´s niet en gekke was dat na 6 maanden de lege dvd-rs niet eens meer te branden waren.

Dus toch maar doen wat ze paar weekjes terug in test hebben gezegd gewoon goedkoopste grote merknamen kiezen zit je altijd goed, ik kocht afgelopen week ook 50 sony spindle cdr-rs voor net iets meer dan 10 pleuries dus zo duur is het niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen