mteam Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 Als ik afwisselend een nokia dbox2 en een Sagem dbox 2 op dezelfde schotel aansluit zijn er grote verschillen bij de signaalmeters. Bij nokia op ned 1: SNR 57311 SIG 59624 BER 0 Bij Sagem op ned 1 SNR 58339 SIG 25186 BER 0 Beide ontvangers draaien met dezelfde image. De beeldkwaliteit van beide ontvangers is uitstekend. Is dit normaal of is er iets niet goed met de gevoelligheid van de Sagemtuner ? Groetjes Danny
DRG Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 volgens mij heeft het meer met de meeting opzich te maken, mijn sagem kabeldozen komen niet verder dan ergens in de 32000 terwijl het opkrikken van het signaal met de versterker op een gegeven moment niks meer aan de waarde verbeterd.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Unetwork Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Wat DRG al post, het maakt niet zoeel uit, elke box meet verschillend en als je de juiste tuner drivers instaleerd dan moet het ok zijn.... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
mteam Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2006 Bedankt voor de reacties Kan ik weer op mijn 2 oren slapen. Groetjes Danny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen