VerTiGo Geplaatst: 5 augustus 2006 Delen Geplaatst: 5 augustus 2006 Beste mensen, Ik zal proberen uit te leggen wat ik wil. Ik ben met een site bezig.het is een noframes site. Heb aan de linkerkant een grafisch gevalletje met daarin butons. Ik wil dat als er op een button wordt ge"klikt" er rechts in een iframe de desbetreffende tekst/en of info wordt getoond. Krijg het niet voor elkaar om dit voor meerdere buttons te doen. Heb inet al afgestruind voor een oplossing, maar kom er niet uit. Als het op een andere manier kan, zonder iframes of met een scriptje voor een windowtje ofzo , dan is het ook goed. Alleen niet dmv van een frames oplossing. Alvast mijn eeuwige dank voor de oplossing :-) Wijsheid komt met de jaren zeggen ze... Maar hoe lang moet ik nu nog wachten ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duwgati Geplaatst: 6 augustus 2006 Delen Geplaatst: 6 augustus 2006 Hier heb ik een voorbeeld neer gezet. Bekijk de source maar eens, het is echt heel eenvoudig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerTiGo Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2006 10 uit 10 :-) Thanx, ik ga er mee stoeien. Laat uiteraard ff weten of het is gelukt. Groeten Wijsheid komt met de jaren zeggen ze... Maar hoe lang moet ik nu nog wachten ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerTiGo Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2006 Ben er even mee aan het stoeien geweest en het is me gelukt :-) ben niet zo'n web design licht.Thanx voor de tip mate. Wijsheid komt met de jaren zeggen ze... Maar hoe lang moet ik nu nog wachten ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen